HTML

the best wife will be from a whore ...

Nem tudom mit írhatnék... Most tényleg nem! Olyan ember vagyok, akit ha megismersz eldobsz magadtól. Hidd csak el. Első ránézésre kedves, mások szerint hisztis és akaratos. Én is élek, a saját életemet próbálom alakítgatni a magam gondolatai felé, hogy ne mások csinálják végig azt amit nekem kellene. Nekem is vannak hobbijaim, szórakoztató barátaim, fontos emberek az életemben. De hagyjuk ezt, mert igazándiból senkit nem érdekel...

Friss topikok

Linkblog

2010.12.28. 17:32 there is a life whit out heroin

Különös.

 

Nem is olyan régen körülbelül egy hete kezdődött és azótta tart. Elkezdem az elelyén.Fél éve buszoszgatok cativel mótta elkezdtem a tatabányai sulit. Volt egy srác akit megismertem maráczin keresztül egészen tetszett még el is tudtam magam képzelni mellette de ez már 2 hét múlva cseppet sem ment. Megismerkedett cattel és vele sokkal Jobban elvolt és elbeszélgetett mint velem persze örültem hogy mennyire király végre van az én társaságomból valaki akivel elvan. Cat többet Jár a hat órási busszal reggelente mert még bent tanul arra ami az nap lesz ez szerintem becsülendő példa én nem lennék rá képes.Reggelente norbi is a hat órási busszal megy mivel gyakorlata van vagy pedig külső tan munka a lényeg hogy mindig azzal megy. Találkoztak az egyik reggel és cat zsepit kért tőle norbi meg mondta hogy add neki a buszon cat be aludt norbi meg a hasára tett pár darabot. Aztán beszélgetni kezdtek arra már nem emlékszem pontosan hogy mikor de szintén a buszon történt. Mégpedig a zenéről norbi kivételes ember és pont azt a stilust képviseli amit mi állati ütös zenét hallgat . Cat is szóvá tette neki norbi mondta hogy mi lenne ha küldene neki párat cat mondta hogy nincs fülhalgato nála mert szarrá ment így nincs értelme.Norbi erre közölte hogy vegye fel msn-re küld neki ott zenét gépen csak tudja hallgatni. Norbi leírta neki facen az msn címét és beszélgetni kezdtek előszőr csak facebookon aztán később msn-en is eltelt két hét de zenéről szó sem volt. Ismerkedtek akkor még nem tudtam hogy miről beszélnek és hogy mit norbinak tetszett cat eléggé szóval szerette volna minnél közelebbről megismerni. Catnek persze ez mind nagyon Jól esett. De félt elmondani mert azthitte kiborulok és csalodást okoz nekem de nem történt meg. Norbi kérte hogy találkozzanak úgy volt sétálni mennek aztán cat még találkozik k.norbival és vele is sétálni megy. Mikor elment otthonról azt mondta telefonon elérem azt mondtam rendben hívni foglak szerintem. Eltelt pár óra gondoltam írok neki facen hogy mi a helyzett küldtem neki egy vht ahogy szoktuk ha ír valamit a másik de nem kaptam választ írtam még és arra sem kezdtem feladni hívtam de nem vette fel írtam smst de arra sem regált a végén már nem érdekelt. De még tettem egy probát felhívtam Norbit és megkérdeztem hogy cat vele van e még vele volt de ő azt mondta nem pedig még azt is hallottam ahogy elcsuklik a hangja a hangom halatán ami gondolom kiszürödöt a telefonból. Leraktam elmondhata volna mert én csak agódttam érte. Ő viszont nem tette mert előtte nálam volt és én már akkor célzásokat tettem arra hogy szarul esik az is hogy beszélget vele ha tisztán emlékszem rá akkor szerintem még mondtam is neki. Viszont ő nem akart megbántani azzal hogy norbival egyre Jobban és Jobban érzi magát és hogy Jól esik neki ha ottvan hogy norbi nem tudja abba hagyni a mosolygást. Megértem. Cat tényleg csinos szép lány csak magának nem képes be ismerni az adotságait amik nem rosszak. Másnap találkoztunk és elmesélte hogy ott volt de magamtól is tudtam hogy még mindig ott volt mikor felhívtam norbit beszart a telefon nem csörgött neki erre is azt mondtam oké mert eléggé leélt volt már. Viszont itt már igen is csalodást okozott azzal hogy nem válaszolt semmire és nem adótt semmi élet jelet. Elmondta volna hogy ott volt de gondolta hogy kiabálni fogok és azt mondom soha többet nem akarom látni mert akkor még eléggé annak a jelét mutattam hogy nekem tetszik norbi.Csalodtam benne és meg is beszéltünk de azt is elmondtam neki hogy ha norbi kell ahozz hogy boldog legyen akkor ott van tessék legyen vele az nekem az sokkal fontosabb volt hogy őt boldognak lássam minthogy elveszitsem. Igen akkor a buszmegállóban sok mindent szeretem volna a fejéhez vágni de nem tettem inkább hallgatam és gondolkodtam még megütni sem volt kedvem és nem is fogom elkezdeni soha meg igértem hogy soha nem fogok kezet emelni rá és tartom magam hozzá 13 éve.

Mert szeretem. Összejöttek norbival és én végig hallgattam az egészet és komolyan mondom nagyon Jó volt Jó volt végig hallgatni ahogy ki csattan a boldogságtól és ahogy hatalmas vigyorral az arcán ömlik belőle a szó szeme úgy csillogót mint még soha.

De nálunk megromlott valami cat onnantól hogy összejöttek rengeteg időt töltött norbival. És ha velem is volt pár orát vagy éppen 30 percet akkor is azt hallgattam hogy "norbi".

Nem is lett volna ezzel baj mert én szívesen meghallgatom.De szerettem volna ha azt az időt amit velem tölt abba én lettem volna a fontos nem biztos hogy nem így volt hogy nem voltam fontos csak nem velem volt boldog. Szinte minden nap lemondott norbi miatt mikor elöző nap azt igérte hogy holnap norbi mentes nap csak veled nem így volt mindig volt benne norbi és egyszer volt csak az én saram hogy bementünk hozzá bagózni de olyan isten átka hideg volt kint hogy inkább voltam ott mint az utszán ahol még az öngyujtó is elfagy nem hogy még a cigi. Na de mindegy. Szóval tényleg édesek együtt és már nem bánom hogy tiszta fejjel gondolkodtam és azt néztem hogy mi jó és mi teszi boldoggá. Örülök hogy vele van Jó láttni most viszont egy kicsit agoddóm érte attól fél hogy mivel minden túl Jó valami elromlik Jogos a félelem csak nem értem mért fél hiszen ma vannak együtt egy hete. Probálok neki mindenben segiteni és tanácsokkal ellátni és mindig mellette állok majd. Imádom és nála Jobb barátnőm sose tudnék magamnak elképzelni még ha vannak is hibái remélem megoldodik a norbis dolog ami most benne zajlik és minden klapolni fog. Jó lenne olyannak látni amilyen az elelyén volt.

És bármennyire punnyadt is ma mégis értékelem hogy eljön ma velem abba a házi buliba amihez kurvára nincs kedve de értem megteszi és remélem hogy ez neki nem okoz gondott én csak szeretnék vele lenni és szerintem jót tenne neki.

Cat szeretlek még ha kevesett is mondom.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://thereisalifewithoutheroin.blog.hu/api/trackback/id/tr932544451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása